2012年7月8日 星期日

Jamieson 蘆薈啫喱功效!

其實我覺得可以醫好d暗倉唔多唔少都關jamieson 蘆薈啫喱事!
一如以往,我係網上搵e暗倉方法又係我搵到呢支野,好似好評都幾多!而且價錢唔算貴﹐
e+應該係$69.9,萬寧  係放藥水膠布果到先有!而且唔係間間萬寧都有:-(我一直去開果間已經冇再
賣!/__\如果係萬寧7折時買仲平,大約$50已有枝!^0^


呢枝野可以有好多用途,佢個盒到寫住可以厚厚查一層係塊面到,full15mins然後洗掉..
一枝好大枝,如果慳d用可以用到幾多月!而我試過當面膜咁full個幾時期,面部有d地方確實係
光滑左!應該係少左暗倉,當時好開心!但覺得洗左佢好似好浪費咁,於事後尾就柑係塊面唔洗,就咁訓就算數!呢枝野係我買完再買ge護膚產品,當我冇晒暗倉時,塊面乾乾地時我都會薄薄咁查
一層,唔痴立立(薄薄)。如果你地用左好多方法都醫唔好暗倉不妨買呢支野試下....(我係配合埋ivory肥皂一齊用,所以唔可以話完全係呢枝野醫好晒,但佢功不可未!)

其實呢,我又係討論區見過話查(俄羅立英藥用雪花膏)就醫到暗倉,我見屋企有,就試下,真係唔記得係咪有效╴,應該係改善左d之後又冇乜效咁....枝俄羅立英都俾我用左大半枝!
然後我就得我將俄羅立英同jamieson啫喱結合,1齊查!^00^效果原來更明顯!我係查左俄羅立英先(只係查係粒豆豆到,唔係成塊面),然後再係查左俄羅立英ge位置上撻一撻蘆薈啫喱上去!
就唔理佢去訓教了~~~當時我洗完面係冇正常ge護膚程序(保濕水ar,cream咩都冇查),係臨訓先
先查蘆薈啫喱同俄羅立英!但查完有d樣衰~~~*0*
我唔知皮膚敏感ge人可唔可以咁,但我就乜都試下咁,結果終於好番>0<(但都係2年先搞掂,連埋d印)

 

沒有留言:

張貼留言